tirsdag 22. februar 2011

Vel hjemme - og snart på tur igjen

Jeg er vel tilbake fra Berlin, og sitter igjen med mange tanker og gode erfaringer fra reisen. Erfaringene tar jeg med meg videre, slik at vi har til fremtidig turproduksjon. Vi har jo allerede påtegningsturer til Berlin, men vi skal kanskje gjøre noen endringer eller justeringer, slik at det blir enda mer attraktivt å velge nettopp Hvite busser når du skal på tur til kontinentet. Mer info kommer senere...

Det er ikke veldig lenge før jeg skal ut på tur igjen. Denne gangen går reisen til Gdansk, og det er en visningstur for lag og foreninger. Vi skal kjøre buss fra Porsgrunn, via Sandefjord-Strömstad, gjennom Sverige, før vi skal med den nye fergen Stena Vision fra Karlskrona til Gdynia. Vel framme i Polen, er det en kort kjøretur inn til Gdansk og ut til leirmuseet Stutthof, der bl.a. flere nordmenn satt fanget. Det blir også tid til litt tid på egenhånd i gamlebyen i Gdansk, før vi setter kursen nordover igjen.

Turen skal gå 27. - 29. mars. Synes du at din forening, organisasjon eller lag bør være representert på denne turen, så send meg en e-post til thomas@hvitebusser.no. Det er fortsatt noen ledige plasser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar