fredag 30. september 2011

Det er nok ikke bare jeg som pakker i kveld

Nå står en ny reise for døren, og denne gangen skal jeg selv ut som reiseleder til Berlin og Krakow. Jeg skal reise sammen med klasser fra Skøyenåsen Skole, og vi drar i to dobbeltdekkere i morgen tidlig, gjennom Sverige, til Trelleborg.

Det er mange ting å huske på når man skal ut og reise på en slik tur - alt fra pass til billetter, penger, nok klær og ekstra bag til fergen. Nå som jeg står med hodet oppi bagasjen, tenker jeg på alle de spente elevene som skal på sin kanskje første utenlandstur, eller i hvertfall sannsynligvis første tur uten foreldre eller foresatte. De har sikkert mange tanker som svirrer i hodet, og kanskje glede-gruer seg litt. Håper jeg kan bidra til å gjøre turen minneverdig for dem alle. Og det er mange som skal ut nå i høstferien; hele 16 busser kjører avgårde til Polen og Tyskland denne helgen...!

Jeg skal prøve å skrive så ofte jeg kan her på bloggen - følg med, følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar